2013年3月18日 星期一

甲龍尋橋


2013年3月17日星期日天陰 (氣溫21至25度 - 微風2級),今日行程直到落車食早餐嘅一刻都依然係一個迷,因為我只喺約好幾位好友於荃灣一起食早餐,至於行邊處山就仲未諗到,而約在荃灣ge好處就係目的地可以多元化,而最終我決定以大帽山ge荃錦坳為出發點,路線就等坐車上到去先邊行邊決定,就係咁啱在落車時見到巴士內ge顯示器顯示出下一站係甲龍,所以就決定先由荃錦坳落車行甲龍古道,起步冇耐竟遇到一位高手兼貴人,短短十分鐘嘅交談,佢給予我哋一些提示去河貝水塘尋找一石橋,遠離一石檯,仲分享咗好多行山事宜比大家,另我穫益良多,亦令我今日ge行程豐富許多。

我ge至愛早餐之一............羅宋湯螺絲粉。

人在甲龍,心卻迷網,前路茫茫,終點是何方。


咁多鋤頭.............原來今日係越野單車徑ge開幕典禮,大會留返60米長條
山徑比啲嘉賓開路影相交功課,以後大家踩單車就千祈唔好行錯人行嗰
條啦,否則捉到就罰$420,仲分分鐘會撞傷人。

好在遇到你依位貴人 ,今日先可以行程充實
(為咗唔影響人唯有幫依位貴人打格仔)。
正式踏上甲龍古道,細心睇吓條路,左邊係新做ge石屎樓梯,
右邊係石迫石ge古道,資訊都係由貴人講解。

由下而上望返上去係未會睇得清楚啲呢,依家就係左舊右新啦。


左扭右扭兼會退皮ge樹。
魚咀石。


百年問路石............右去林村大埔,左邊就睇唔到。
中午12:15pm就輕輕鬆鬆行咗個半鐘行到嚟雷公田村ge引水道。
春回大地。
洋紫荊。
禾雀花。


木棉樹ge木棉花,人稱英雄樹。



差唔多13:00pm,係時候小休吓食啲生果,多謝阿 Ling 提供冰凍柑桔。
本地牛奶場,不過聞說現時嘅牛場已轉戰國內。


熱薑汁撞奶 ($16),百份百純鮮牛奶 ($14 / 500ML),凍燉奶 ($16)。
餐蛋出前一丁 ($24)。
小心有毒。

曼陀羅................整株有毒,種子毒性最大。花的主要成份為莨菪鹼東莨
及少量阿托品,而起麻醉作用的主要成份是東莨菪鹼。它的作用是使肌肉
鬆馳,汗腺分泌受抑制,因此古人將此花所制的麻醉藥取名為「蒙汗藥」。
石崗。
昔日ge菜園村,依家係地盤,未來ge高鐡站。
雞公嶺 (又名圭角山)。








上清潭灌溉水塘。

小休時間。
又有由阿琴供應ge冰凍菠蘿。
八鄉。



大家估吓依塊係乜東東,下一幅相片有答案。

真係幾嫻飲,我都唔覺意飲咗兩杯。

河貝水塘,獨特嘅S型堤壩。




離開堤壩,右手邊就係環湖小徑,不過起步時那位貴人再三叮囑下午三
時後就不要入內,就算入去也不要在對岸中間那張石檯逗留,因為他話
比我哋聽那裡陰氣重,時常會有幾位故人在那裡停留,信不信由你。
就係依張石檯,照片攝於 ((2007年1月1日)) 約下午16:30pm,
真係要講返句.......唔好意思.........打攪晒。
在貴人提示之下,我哋選擇左走入另一古道尋走一條石橋,由於此路段
闢作越野單車徑,所以行走時要瞻前顧後,不要塞住耳仔行,留意單車。


落一大斜路之後,在一山坑位小心留意之下就會見到昔日ge石橋墩
同石橋板,不過其中一板石橋板已經倒塌。


尋得古老石橋之後,我哋回走原路返出去河貝水塘落河貝村鬆人。




當然唔小得喺元朗食埋個晚飯先散水啦。
豬排粉仔($21)。
炸云吞。
炸醬麵。
生煎牛肉包 / 生煎豬肉包 / 香煎鍋貼。
多事的我臨走時看見對面檯有一家人正用餐中,大人食飯,小朋友睇
I-PAD,可惜父母欲沒有要求小朋友食飯時不要繼續睇,而且仲親手餵
食給小朋友,等佢可以一邊食一邊睇,大佬呀...............你哋點教仔ga,
唔怪之得一代不如一代啦,唔識教就唔好生啦。

沒有留言:

張貼留言