2013年7月15日 星期一

行入廸士尼

2013年7月14日星期日天晴 (氣溫29度至33度 / 東南風),今日只係得一個字............."熱",好彩一早約好今天屬於輕鬆行,上半後就只係入陰澳 / 欣澳 走走沙堤,下半程就行入去廸士尼睇吓條護城河。
 
襯食早餐時段順經青衣城,影埋依個.............壞蛋獎門人嘅3D圖先。


昔日海灣內放置大量浮木於海面上,如今只剩下一支支直插入
海床的固定木,令整個地方變得有點孤單。
起步冇耐,風雲變色,欣澳又變回.............陰澳。


剛到達鹿頸村就碰到兩位女戶主正在打掃,她邀請我哋入內參觀。

只剩唯一可由岸邊行出海中心嘅浮木橋。
而我對上一次入去已經相隔七年前,當時我仲可以選擇喺青龍頭坐街渡入陰
澳,不過今次聽婆婆講隻街渡已經賣咗,如今入嚟陰澳ge唯一選擇就係地鐵。


好彩仲有.........嬌嬌便利店。

 

行得過條沙堤就可以出長索島睇燈塔。
不過今日中午水漲,過咗去未必返得切嚟,
所以我都係影完幅相就拿拿淋返過去先。
忠言逆耳,好自為之。
等.......等.........等一次機會。


最終對腳都係.............濕晒。



中午大休。

一人拎一啲..........................冰凍生果餐。

食飽就向廸士尼出發啦。



行到上嚟好好風,所以決定小休一陣。

我ge冰凍崩大碗。


好快就行到嚟昔日竹高灣海岸線..............灣篤河道。
唔好以為我流口水,而係食緊條好長好長嘅啫喱。
人人都研究緊雞屎藤。
長江幫依段海岸開了個新名,就係............豬紅海岸,睇近啲就知點解。

廸士尼條護城河ge出口,對面啲高樓大廈就係愉景灣。

我哋又再兵分兩路,想行ge就繼續在園區外圍走走,
唔想行就跟我哋出市區嘆個下午茶。
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言