2013年8月7日 星期三

今晚玩Free 啲

2013年8月4日星期日天晴 (氣溫31度至34度),今日公司又有新攪作,事源早於兩個月前有同事話要今日結婚,剛好又有兩位人士於同日生日,我哋CEO決定攪次瘋狂派對賀一賀佢哋,還特意請來排舞老師為大家排舞表演,而巧合地就連排舞都師的生日也是同一日,所以最終我哋CEO都邀請埋排舞老師一齊玩,今次可以講係重頭製作,就連春茗都唔夠今次嚟,因為.............依兩個月每星期都要排舞兩日,最後嗰個星期仲要日日排,而且仲係搵咗專業人士為我哋拍攝製作依個........瘋狂派對。

17:00pm已經嚟到YMCA嘅禮堂,為今晚表演作最後採排。



今日公司開足5圍。
食物有太多,只能影小部份出嚟同大家分享。



今晚我哋嘅兩位靚女司儀。

就連美國第一先生都嚟咗............ (因為佢都係今日生日)。
生日......結婚......結婚........生日.......

新郎哥給新娘子的驚喜................自彈自唱。
太感動了........

又一好好先生給老婆的一個驚喜...............神秘獻唱 (陪著你走)。



個個都企晒喺度,莫非已經...................開SHOW啦。
Part 1 :  (大四喜) 獻給新郎新娘 。



Part 2 : (華麗舞台) 獻給全場所有來賓。



Part 3 : (熱咖啡) 獻給3位同日生日ge主角。
男扮女...............




嚟張大合照先。

Part 4 : (No Body) 獻給全場所有觀眾。



跳完再跳............今次台上台下一齊嚟。

跟到拍子wor。
Party 接近尾聲,由我哋CEO作致謝詞。
最後嚟一個大合唱。














Sexy 嗎 ?

沒有留言:

張貼留言