2012年12月26日 星期三

聖誕禮佛

2012年12月26日星期三 (氣溫16至20度),今日仲係聖誕節公眾假期,我哋長江領隊話要睇吓2008年雨災後石壁水塘山泥傾瀉ge復原情況,所以我哋決定遊走鳳凰徑石壁段,再加遊鹿湖,尾站大澳食素。

由於長江堅決要由石壁水塘上走貝納奇徑轉走鳳凰徑四段 (舊路線),
所以我哋決定行吓昂平,再預時間去分叉路口會合佢。
聖誕節遇見你..................真係有啲唔係幾夾。

上到嚟昂平就緊係入去市集熱鬧吓啦。

蓮花石。

隱世武林高手。
坐落木魚山上ge天壇大佛。
好一隻石狐狸。
真真正正ge雪人。
昂平海天一景ge牌門,昔日登上昂平是必經的,可惜時代變遷,新ge牌門
已經完全替代咗佢,而佢亦已功成身退,靜靜的躲於路傍中ge樹林之內。
昔日由大風坳登上昂平一見到依個門牌,即係已到達昂平啦,
大家好難聯想到呢,相信下一張相片會幫到你。
相片攝於上世紀四五十年代,後面嗰個就係彌勒山,相片摘取於大嶼山
誌 (第二代住持笩可和尚署於民國丁酉年)。
30....35......40.......蚊一碌粟米,真係貴到睇ge多過買。

順路入去寶蓮寺ge齋菜部買埋午飯先。
我ge午餐同甜點 ($4 /件)。

好不容易先搵返個入口,因為長江行上嚟ge時候都miss咗佢直到昂平。
點解會咁難搵,因為依段鳳凰徑已經在08年ge山泥傾瀉後封閉,
漁護處更張所有指示牌拆除。
沿路上都有不同程度ge阻撓。











終於嚟到最大一幅山泥傾瀉ge山坡啦,我哋長江領隊幫佢改咗個名叫.........巨人滑梯。


我哋決定喺度大休開餐。

依幅相就係今朝坐車時影ge巨人滑梯,佢足足有半座山咁長。
大休45分鐘之後,我哋又要起步啦。

山泥傾瀉ge位置似一隻貓貓嗎 ?
香港第二大高山...........鳳凰山。

終於平干安安出來了。

鹿湖。
廷慶寺。

一條平平無奇ge小村路,知唔知08年雨災後ge破壞情況係點......睇再下一張相。

下午16:45pm終於嚟到大澳,依處就係昔日ge鹽田。
久違了ge大澳齋菜.........東方小祇園 (八寶佛湯 - $62)。
羅漢上素 ($78)。
荔茸酥卷 ($65)。
煎腐皮卷 ($65)。
素鴨 ($65)。
菰絲蒸豆腐 ($62)。
豉油皇炒麵 ($45)。
蝦醬菰粒炒飯 ($45)。
薑汁炒菜心 ($48)。
薑粒菜粒炒飯 ($45)。
五柳素魚 ($120)。

 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言