2013年1月7日 星期一

登山武林大會

2013年1月6日天晴 (東北風3級 - 氣溫 14至18度),今日係行山界中一年一度ge大日子,每年第一個星期日,各方行山好友都會好似武林大會咁集結喺西貢嶂上開party,而今年我亦約咗幾個好友帶佢哋去感受一吓氣氛,而依個活動被行山界叫佢做...............登山節。

為咗趕得切去排隊等車,今日只得半個鐘頭早餐時間。
條人龍真係好長好長,,最終我哋都排咗成半個鐘先上到車。
早上10:20am 嚟到北潭坳落車起步。
一起步就要上樓梯,個個熱身一輪之後都要除衫。

嗰處山頭就係牛耳石啦。



經過牛耳石就可以落返去嶂上,輕輕鬆鬆依程都係個半鐘。
好熱鬧好多人,基本上各方行友會由四方八面ge路徑直達嶂上。
 
嘩........有乜好影。
原來係影登山節開幕儀式,有香港旅聯ge行山屬隊,
又有消防處署長 / 漁護處 / 民安隊 ............。
辛苦晒香港旅行遠足聯會及有份出手出腳出力ge人士,
全賴你哋ge付出,登山節先可以持續21年。





仲有拯救示範。





大家一齊嚟估吓邊款汽水最多人飲................
依度ge登山節有幾好玩,睇吓依個小朋友就知啦。
不過好玩時好玩,我哋都要搵個筍位大休開餐。

我ge豐富午餐。

喺依度都玩咗成兩粒鐘,臨離開嶂上準備上石屋山時遇到另
一班相識ge行友,咁就緊係一齊影返張相啦。

有西貢屋脊之稱ge石屋山 (高481米)。
好一段月球之路。
回望返由嶂上行上石屋山ge一段月球路。

石屋笑臉石。

等我放咗依個小朋友落去塞返實嚿石先。

下午14:49pm終於上到嚟石屋山啦。


今日我決定走老虎騎石經山火暸望台出海下路。






依啲就係大家今日玩遊戲ge收穫啦。
仲有5分鐘就18:00pm,好彩趕得切食下午茶。

 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言