2013年1月18日 星期五

四日四夜公司之旅 - Day 2 四個轆滑雪


2013年1月12日星期六(零下12度),今天一早起身發覺外面馬路披上一層白雪,再望真啲........原來仲落緊雪,而且仲好大風,不過都唔理得咁多,拿拿淋換衫落去食早餐,準備迎接豐富節目ge一日,就係滑雪再加四個轆ge雪地四轆電單車。

一早起身行出露台見到ge就係依白雪紛飛,口中亦不自覺地
哼著.............松林白雪輕鋪....... 愛於小屋中過渡......


豐富ge早餐buffet,食飽啲先有足夠能量玩足一日。

外面真係好凍又大風,不過啲雪就細咗。

係時候去滑雪啦,快啲買飛入場先 (W22000 / 半日),酒店住客有六五折。



Sonia第一次滑雪咋,不過都滑得幾好。













滑雪滑咗一個鐘頭之後,我同Sonia就轉移陣地去玩四轆車,不過其
他人就繼續滑,愛玩ge同事門行行吓都可以無聲無色地發生雪戰。

有部份地段啲雪真係幾深ga。

雪地四轆電單車 (W15000 / 15分鐘),不過我哋人多,所以要求檔
主加多5分鐘比我哋,最後緊係成功啦。
未落場之前搵部好嘢扮吓嘢先。

正式落場啦。
部車鏟咗入雪出唔返嚟.....................要推車。











玩完車覺得唔夠皮仲可以玩依條嘢,海上香蕉船就見人玩得多,雪地
橡皮艇就真係第一次見人玩 (W7000 / 一位)。
出面真係好凍。
係時候去醫肚啦,比啲能量加啲曖意,我哋選擇咗另一間韓式食店。
我ge午餐係甜豉油雞扒餅 (W8000)。


Sonia 叫ge午餐係海鮮拉麵 (W8000)。
食飽咗就行吓睇吓,不過依度啲商店冇乜款式嘢買,所有店舖都係賣
滑雪嘢為主,所以我哋走去睇吓今晚食自助餐間酒店位置唙邊處。

切雪人。









影完相就將個小雪人分體先,留返今晚再用。
湖心島。



下午茶時段,嘆杯咖啡先。
順便行去超市幫依兩晚ge宵夜作補吸。



齊人ge一餐..............多謝我哋CEO。








一月之星。











食飽又係運動ge時間,雪人係時候要合體啦。






大規模雪戰爆發啦。




玩到攰,係時候休戰返房休息啦,準備明天另一輪新ge活動。




想睇吓我哋第三日點樣玩,請Click入去...............


想睇返我哋Day 1 到步ge過程,可以Click 入去望下望..................

(四日四夜公司之旅 - Day 1 韓國我來也)




沒有留言:

張貼留言