2013年1月19日 星期六

四日四夜公司之旅 - Day 3 雪橇飛天


2013年1月13日星期日(零下4度),嚟韓國已經係第三日,今日依嚿一早七點鐘起身換衫落樓食早餐,正所謂出得嚟玩就緊係玩到盡啦,食過早餐,有啲同事們已經準備去滑雪,當然有啲仲未起身啦,而我同Sonia就緊係繼續玩玩玩玩依個滑雪場其他啲好玩ge嘢啦!


酒店早餐ge質數同味道就一般,不過都可以接受。


食飽咗就要出去搵嘢玩。



個個坐晒喺個兜度仲乜東東。
原來係玩雪兜 / 雪橇 (W20000 / 半天任玩),3.......2.....1.......我嚟啦 !
嘩......嘩......嘩......
滑呀.........滑呀.........



我玩咗10次,Sonia仲玩咗12次。

玩完雪橇,我哋再會合其他人一齊玩多次雪地四轆電單車。


今次我玩大車 (W15000 / 單人) (W20000 / 雙人),仲可以載住Sonia一齊兜圈。






唔洗講都知係醫肚時間啦。


食完午飯就再陪其他人去玩雪橇,當然我就唔會再玩啦,我就緊係影相啦。


玩完雪橇,比我哋發現咗原來仲有一樣幾過癮ge嘢玩,
大家又估吓我攬住條圍裙仲乜。




就係放人肉紙鳶,呀........我要飛往天上.........呀.......像那天鳥翱
翔.......... 呀.......... 那裡充滿希望........... 呀.......... 找那溫暖太陽




一返落地就即刻走去買嘢食。
玩完升空遊戲,其他人已經開始攰,一啲走咗去coffe shop 度嘆咖啡,
一啲走咗去食嘢,而我同Sonia就...........走咗上山。


原來吊車下面都幾多嘢執,佢郁緊ge時候真係唔
好行佢下面,如果唔係頭獎話咁易就中。
啲雪又真係好深,腳腳都唔見咗對鞋。






影完夜景,食時候去醫肚啦,今餐我哋選擇食包。

食完包仲即刻行埋過嚟依間啱啱由阿姨介紹ge酒吧
餐廳 (Building 201),不過唔係嚟飲酒,而係食嘢。
阿姨推介.................人參雞 (W16000),真係又平又正。
甜不辣餃子 (W16000),好大窩,餃子起碼有24隻以上。
燒烏賊 (W13000)
仲要有免費 WI-FI,食完就可以暖笠笠咁行返去酒店休息啦。


想睇吓我哋最後一日點樣玩,請Click入去...............
(四日四夜公司之旅 - Day 4 雪再見)

想睇返我哋Day 2 點樣玩,可以Click 入去望下望..................

(四日四夜公司之旅 - Day 2 四個轆滑雪)




沒有留言:

張貼留言