2013年2月17日 星期日

人人生日飯

2013216日星期六天晴(蛇年初七 - 氣溫1822,今日係人日,Part 1 就緊係同屋企人飲茶啦,之後仲同我兩個姨甥去咗九龍公園度玩,到Part 2 嘅時段就已經係今日晚餐,我哋一行多人早在三個星期時已約好今晚一齊出嚟聚一聚高興吓,而最重要係必須多謝.............Vincent萬歲。

() 由水姑娘介紹我哋入到嚟石澳。

()

()

() 人日生日快樂呀...............咁多位。

() 每邊影一張就一定冇走雞啦。

() 喂喂喂等埋我呀...........開餐嗱。

() 高貴ge清水。

() 左邊係洋蔥湯,右邊係蘑菇湯,中間嗰碗係我飲ge蝦湯。

() 自家製麵包。

() 主角嚟啦...........沙津........意粉..........意大利飯.........牛排......................

()

()

()

()

()

()

()

()

()

()

() 四成熟ge牛柳。

() 依嚿同上面嗰嚿ge分別就係依嚿係一嚿Well Dne 嘅牛柳。

() 多謝 Vincent 今日宴客大家,當然仲有三位好友司機提供ge溫馨接送服務,
真係要講一句.............祝大家年年有今日。


~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言