2013年3月4日 星期一

印塘牛屎

2013年3月3日星期日(天陰加東北風3級 - 氣溫14至17度),今日跟社長出隊入印塘,一早嚟到大學火車站,並唔見昔日四五六團咁人頭湧湧ge場面,好似只係得一兩團人等出發咁,而我哋都只係得半佰人唔夠。


今日我哋A + B線都只係得四十幾個,隻船啲位任你坐。
觀音像差唔多起好啦............依度並唔係澳門,而係大埔。
我對上一次嚟已經係5年前啦,依度就係印洲塘ge紅排。

大自然傑作................好一幅藝術石雕。
幾條友圍埋有乜好影呢。
有石英精體。


喺紅排短暫停留廿分鐘後,我哋又再返回駁艇過對面長排頭登岸綑邊賞岩。
今日B線就只係得17人,數來數去小緊兩個唔好以為
撞鬼.........因為我同社長幫大家影緊相。
社長影得咁辛苦影乜呢。
傳說中ge...........赤蛾撲燈籠,影咗唔會窮。
今日大漲.........綑邊有難度。
寵物騎緊嗰隻未就係印塘赤龜。

中午12:05pm我哋又再駁艇嚟到三椏涌碼頭,準備大休開餐。
亞椏涌村。

本來今早買咗麵包做午餐,點知社長唔選擇喺荒野而喺士多大休,
所以我就................一碟沙頭角走地黃油雞飯 ($36)。
寵物就order咗一碗泥鯭粥 ($32),有三大條泥鯭ga。

手打墨魚丸。

飯後仲有由阿Ling提供ge提子。

由士多望出嚟真係好靚。
荒廢ge農田,對面就係我哋午後要攀過ge牛屎山,因為下一站就係..........牛屎湖村。

上牛屎山ge入口都要同屎有關。

牛屎山真係有牛屎。




由牛屎山望返落去三椏涌村。
再行出啲望真d先。

睇完三椏涌村後就耍回走到山坳分差位落磨刀坑。


好大範圍ge魚滕陣,條條都又長又粗大。

再向前走冇耐就會過橋入村,依度就係牛屎湖村............一條廢村,依度曾
經有人應為山型似牛屁股,而此地似給牛做大事ge地方,而牛屎對於農
係財富,所以覺得風水極好,因而在此立村並名為牛屎湖村,熱鬧非常。
可惜在1965年ge一次沉船意外,另到依條過佰年ge小村竟然要一夜遷村....................






牛屎湖村碼頭。

了哥岩。
離開牛屎湖村之後,我哋ge駁艇向住荔枝窩方向前進,並於一處叫
黃金海岸ge位置登陸,準備短綑返荔枝窩。

竽頭岩。
有趣的穿窿岩。
今次再嚟到荔枝窩村口ge百花魚藤陣已經完全圍封,
可想而知遊人對佢哋ge破壞有幾嚴重。

就連佢都.............塌埋落地。

15:30pm 經過村口見有記仲未收檔,拿拿淋買返個炒麵食先 ($6 / 碟)。
小朋友跑咁快去邊處呀,對手好似拎住啲嘢wor。
原來係趕船。


食完麵仲有Sheryl 提供ge新鮮菠蘿。


 參考資料


*****牛屎湖村*****
1965年3月6日,當日風和日麗,一艘由沙頭角墟市開往牛屎湖村的街渡進入牛屎湖灣時,忽然風雲突變,不知從哪個方向刮起一陣怪風,掀起白頭巨浪,並把設備簡陋的街渡吹翻。當時船上的十二人全部墮海,其中八人幾經掙扎才游回岸上,其餘四人卻不幸葬身怒海。

今次慘劇發生後,令村民既悲慟又驚訝,其後,有村民在夜間,聽到海上傳來陣陣風聲,細聽之下,似是夾雜了吼叫聲。另一方面,差不多每個深夜,村內家家戶戶,都有人大力敲門,但隔著門問來者何人時,對方卻沒回答之餘,反而以淒厲的冷笑聲回應。由於牛屎湖村的位置隔涉,鮮有外來人入村,而村民們習慣日入而息,在三更半夜理應沒有人會造訪,所以他們全都不敢開門。村民們把慘劇和其後發生的一連串怪事,聯想到一個地方,這就是牛屎湖灣對開海面的一個孤島「墳州」。在日治時期,日軍經常派軍艦到沙頭角對開海面巡邏,截擊循水路進入市區的反日游擊隊。當日軍捕獲反日分子時,便會押到墳州處決,在孤島上遭殺害的烈士不計其數,墳州儼如該區的刑場。香港重光後,在附近作業的漁民,不時聽到島上傳來陣陣哀號,覺得該島是猛鬼之地,絕不會把船隻駛近。

村民們認定是有人觸怒了墳州的厲鬼,導致他們入村索命和「找替身」。他們經多番考慮後,為了保命,決定集體棄村。在1965年6月23日,所有村民扶老攜幼,只帶簡單的行李,匆匆地搬離這個生活了多年的地方。一夜之間,全村空無一人,並荒廢至今。


沒有留言:

張貼留言