2012年11月13日 星期二

全新海洋睇驗

20121110日星期六天晴  (氣溫2428),啱啱早兩星期先去過海洋公園玩哈囉喂,發覺公園已經轉變好大,多咗好多新嘢睇同玩,難得今日又有機會跟入去走一轉,我同寵物決定只試新嘢。

() $20蚊參加朋友公司ge家庭同樂日,下午15:30pm
就有免費接駁車由金鐘送你去到海洋公園正門口。

()

()

() 好精彩ge表演。

()

()

()

()

()

() 全新ge熊貓山莊。

()

()

()

() 夕陽餘暉.................

()

()

()

()

() 我哋唔怕濕身,決定玩依個熱帶雨林探險。

()


極地時速...........初頭已為唔係好多人排隊玩,點知行到上嚟先見到好長人龍,一排就半個鐘,玩就兩分鐘。


() 排完兼玩完個極地時速之後,我哋決定唔再嘥時間排隊玩機動遊戲,只係行展館。

() 南極奇觀...............睇企鵝。

()

()

()

()

() 企鵝仔都要影返張大合照。

() 北極之旅............

() 海獅。

()

()

()

()

() 夢幻水都人工湖.......睇完山上ge新展館之後,我哋坐海洋列車返落嚟正門搵嘢食。

()

()

() 燒牛肉三文冶 $48

() 火雞三文冶 $48

() 蜜桃泡芙 $28

() 杏仁朱古存泡芙 $28

() 食完我哋就去睇海洋奇觀,不過依個館真係好正,我哋不知不覺都行咗成個鐘。

() 摸海星。

()

()

()

() 鸚鵡螺...............化石就見得多,活生生ge都係第一次見。

()

()

()

()

() 好攪笑ge設計,不過成二佰幾蚊一件,真係睇吓就算啦。

() 軍人先著ge迷彩拖鞋。

() 那些年..............

() 香港老大街。

()

()

()

()

()

() 其實今晚係包場先可以有機會咁平 ($20)同咁小人ga咋,不知不覺已經
玩到成23:00pm啦,係時候去坐接駁車返出去金鐘散水啦。


~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~






沒有留言:

張貼留言