2012年11月17日 星期六

閘食派對

20121116日星期五天陰 (氣溫20),今日我哋公司又搞咗個大食會食大閘蟹加打邊爐,一早趕起晒啲工作之後,四點鐘已經沒乜嘢做,大家亦開始好積極咁為今晚個party set場。

() 四時恭候,七時入席。

() 中式西式任君選擇。

() 老少咸宜ge亦準備好。

() 餐前小食都攪掂。

() 依啲係乜東東ge餐前小食。

() 之唔係...........炸云吞。

() 係時候介紹吓主角啦...................大閘蟹先生,不過仲未食
得住,大家玩吓其他嘢等多兩個鐘頭先。

() 公司ge主流遊戲............十三張。

() 佢哋一路玩十三張,我就繼續介紹吓今晚ge打邊爐湯底先,
喜歡食辣ge朋友可以試依個唦嗲湯底。

() 想清淡啲ge可以試依個清湯底。

() 仲有一個羊腩煲。

() 除咗一般打邊爐食物之外,當然一定唔小得ge肥牛啦。

() 超好食ge烏東,味道好,口感一流。

() 菜肉云吞。

() 講講吓................夠鐘開餐啦。

() 今晚我同Sonia都每人食咗兩大隻。

() 勁多勁好食又勁膽固醇ge大閘蟹糕。

() 今年我ge新傑作..............大閘蟹肉大大碗。

() 再撈小小唦嗲汁.................好好好食。

() 好食到個個都掛住食唔望鏡頭。

()

()

()

()

() 食飽咗ge可以繼續喺依邊廂娛樂娛樂。

()

() 飲到興起,我哋CEO就連香檳都攞埋出嚟飲。

() 今晚飲咗...................

() 最後緊係由我哋CEO同偉sir打莊為今晚ge氣氛推到最高點啦,
最終我哋都玩到成23:00pm先散水。



~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~






沒有留言:

張貼留言